40712 afisari
6 paşi către un abdomen perfect
publicat in data de 30-10-2008

    Înainte de a efectua serii de exerciţii pentru orice grupă musculară, trebuie efectuată încălzirea generală. Aceasta este cuprinsă în complexul de influenţare selectivă a aparatului locomotor, care începe cu exerciţii pentru cap, braţe, braţe-picioare, trunchi
(îndoiri, răsuciri, aplecări, extensii)  şi se termină cu sărituri, exerciţii de respiraţie şi întindere. Partea de încălzire durează între 15 - 20 minute.

A. Partea superioara

1. Poziţia iniţială: Pe spate culcat, picioarele încrucişate cu genunchii pe partea interioară a tălpii, mâinile la ceafă şi privirea în tavan.
Exerciţiul: Ridicăm trunchiul, privirea rămânând în spate, fără a modifica poziţia capului şi a coatelor. Se efectuează 3 serii a câte 16 repetări.

2. P. I. : Pe spate culcat cu picioarele formând un unghi de 90 0 între gambe şi coapse cu braţele înapoi întinse.
E:  Ridicând trunchiul, palmele pe lângă şold, menţinem poziţia cu uşor balans de braţe 8 timpi, după care revenim la poziţia iniţială. Se efectuează 4 serii a câte 8 repetări.

B. Partea inferioara

3. P. I. : Pe spate culcat, cu mâinile la ceafă, picioarele întinse la 90 0.
E: Coborâm picioarele perfect întinse cât mai aproape de sol, după care revenim la poziţia iniţială. Se efecutuează 4 serii a câte 8 repetări.

4. P. I.:  Aşezat, sprijin pe palme înapoi al trunchiului cu picioarele perfect întinse, fără să atingă solul.
E: Uşor balans şi îndoire alternativă a picioarelor. Se efectuează 4 serii a câte 8 repetări.

C. Oblici

5.  P. I.: Pe spate culcat, piciorul stâng formează un unghi de 90 0 între gambă şi coapsă, iar glezna dreaptă se sprijină pe genunchiul stâng. Braţul drept este întins lateral în prelungirea umărului, iar mâna stângă este la ceafă.
E: Se ridică trunchiul cu ducerea cotului stâng concomitent cu întinderea piciorului stâng. Se efectuează 2 serii a câte 8 repetări pe partea dreaptă şi pe partea stângă.

6.  P. I. : Pe spate culcat, braţele înapoi întinse şi picioarele perfect întinse.
E: Ridicarea trunchiului la 90 0 cu răsucire spre stânga concomitent cu îndoirea picioarelor de aceeaşi parte. Se efectuează 2 serii a câte 8 repetări pe partea dreaptă şi pe partea stângă.

Exerciţiile trebuie efectuate de minimum 3 ori pe săptămână, iar seriile şi numărul de repetări pot să difere în funcţie de capacitatea motrică a fiecărei persoane în parte.



Te-ar mai putea interesa:


Comenteaza
Campurile marcate cu * sunt obligatorii
Nume*:
Email:
Comentariu*:
Cod de verificare:
Introduceti codul de mai sus:
 
Revista lunii. Descarca format PDF 8 martie - 8 aprilie Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  2 anul 5
Revista lunii. Descarca format PDF.22 ianuarie -22 februarie Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  1 anul 5
.
Revista lunii. Descarca format PDF. 17 decembrie -17 ianuarie Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  12 anul 4
Revista lunii. Descarca format PDF. 17 noiembrie-17 decembrie Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  11 anul 4
.
Revista lunii octombrie - descarca format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  10 anul 4
Revista lunii septembrie descarca format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  9 anul 4
----
Revista lunii iunie- descarca format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  6 anul 4
----
Revista lunii mai- descarca format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  5 anul 4
Revista lunii aprilie - format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  4 anul 4
Revista lunii martie format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  3 anul 4
Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  1 anul 4 Revista lunii decembrie- forat PDF

http://www.tvoltenia.ro/