35769 afisari
Noul Director Oriflame România, Pavlina Marinova
publicat in data de 05-10-2010

Carolina: Sunteți Vicepreședinte Oriflame la nivel global și, de curând ați preluat și funcția de director Oriflame România.  Este o nouă provocare sau o povară această numire?
Pavlina Marinova: Este o ocazie perfectă pentru a-mi  pune în aplicare cunoștințele dobândite în  vânzările directe la nivel global și despre piața industriei cosmetice. Cunosc competiția și situația la nivel macro-economic a țărilor care au dezvoltat Oriflame și pot acum să  fac asta  în România, așa cum am făcut în alte țări. Este fascinant că putem să ne dezvoltăm foarte repede și să facem din România una din țările cu cea mai rapidă dezvoltare.


Carolina: Oriflame a creat de-a lungul timpului mulți leaderi, cu o capacitate de muncă excepțională. Ne puteți spune un nume la care v-ați gândit pentru a prelua în viitor fotoliul de director Oriflame?
PM: Sunt de puțin timp în această funcție și nu am în plan să găsesc un înlocuitor. Dorința mea este să cresc afacerea în România înainte să plec. Mi-ar plăcea să preiau afacerea din China iar pentru asta am nevoie să dezvolt proiecte mari aici.


Carolina: Prin ce se deosebește Oriflame de celelalte firme concurente?
PM: Din perspectiva consumatorului, Oriflame oferă o calitate ridicată a produselor cosmetice, care combină ce este mai bun din natură cu o tehnologie suedeză profesionistă. Pentru consultanții Oriflame este o ocazie de a face bani și de a-și împlini visele dacă decid să construiască afacerea Oriflame. Din acest punct de vedere, Oriflame are o poziție unică în ceea ce privește industria vânzărilor directe.


Carolina: Oriflame România împlinește în decembrie 15 de ani de activitate. Ce le pregătiți colaboratorilor dumneavoastră cu această ocazie?
PM: Cea de-a 15 aniversare va fi o experiență excepțională și de neuitat pentru clienții noștri, și pentru partenerii Oriflame. Nu pot să dau alte detalii pentru că pregătirile sunt în toi dar vă pot spune că vom avea mulți oaspeți intenaționali și multe celebrități invitate la acest eveniment, oameni din industria fashion și beauty, dar și lideri Oriflame din întreaga lume. Avem un proiect special pentru publicul tânăr, clienții tineri, sub 30 de ani. Ne adresăm acestui segment de piață cu programul Dare To Be, prin brandul Very Me.


Carolina: Cărei categorii de vârstă se adresează Oriflame?
PM: Oriflame se adresează tuturor categoriilor de vârstă, de la copii de șase ani până la clienții mai în vârstă, cărora le oferim produse de primă calitate. De un mare succes s-a bucurat gama de lux Giordani Gold, care a devenit un brand de top pe piața românească. Și produsele pentru adolescenți cunosc un succes enorm pe piața din Europa, ceea ce este încurajator pentru Oriflame.


Carolina: Există foarte mulți tineri ambițioși, dornici de afirmare. Ce șanse de promovare au aceștia dacă decid să intre în familia Oriflame?
PM: Avem o ofertă tentantă pentru tinerii care doresc să se alăture Oriflame. Tinerele au ocazia să își îmbunătățească cunoștințele în materie de cosmetice. Le oferim traininguri profesionale despre îngrijire, cunoștințe care sunt o investiție pe viață. Le dăm ocazia astfel să arate bine folosind produse cosmetice produse în Suedia la prețuri acceptabile. Un alt element demn de luat în seamă este ocazia pe care Oriflame le-o oferă tinerilor de a socializa și a-și face prieteni, în timp ce își construiesc afacerea Oriflame. Și aici nu mă refer numai la vânzarea produselor care este o percepție greșită uneori. Cu noi, își pot clădi singuri o companie, o echipă prin care să devină lideri și să dezvolte la rândul lor alți lideri.


Carolina: Foarte mulți oameni consideră că piața este saturată de produse cosmetice. Credeți că mai este posibilă o dezvoltare pozitivă a acestui segment de piață?
PM: Absolut. Puterea de cumpărare va crește în anii ce vor urma în centrul și estul Europei. Piața este slabă în acest moment dar criza se va sfârși într-o bună zi, așa că avem un drum lung înainte prin care să ne dezvoltăm și să oferim produse minunate clienților noștri.


Carolina: Cunoașteți în cele mai mici detalii afacerea Oriflame la nivel global. Care este țara unde Oriflame are cel mai mare succes?
PM: Oriflame este numărul unu pe piața de cosmetice din Rusia, conform Euromonitor, deasupra tuturor brandurilor, nu doar comparativ cu piața de vânzări  directe. Avem o piață importantă în Ukraina și Kazachstan și de asemena, în Europa. În mai mult de 30 de piețe de desfacere la nivel global unde Oriflame operează, suntem pe locul unu sau doi în industrie.


Carolina: De-a lungul timpului, Oriflame a apelat la  imaginea unor vedete internaționale pentru a-și lansa produsele. Credeți că există vedete în România care ar putea să reprezinte cu succes imaginea firmei suedeze?
PM: Sunt sigură că sunt! Trebuie doar să le caut însă nu am avut timpul necesar. Aș fi încântată să lucrez cu vedete autohtone, care să reprezinte imaginea Oriflame. Încă din primele zile în care am ajuns în România am cunoscut multe celebrități și sunt sigură că vom demara proiecte interesante împreună anul viitor.


Carolina: Un mesaj pentru cititoarele Carolina.
PM: Le invit să încerce cosmeticele Oriflame și să simtă diferența! Dacă se vor alătura companiei devenind clienți direcți, se vor bucura de ofertele noastre și de un altfel de spirit pentru că trăim într-o lume pozitivă unde relațiile de prietenie sunt pe primul loc. În afară de asta, pot face bani dacă decid să înceapă afacerea Oriflame.



Te-ar mai putea interesa:


Comenteaza
Campurile marcate cu * sunt obligatorii
Nume*:
Email:
Comentariu*:
Cod de verificare:
Introduceti codul de mai sus:
 
Revista lunii. Descarca format PDF 8 martie - 8 aprilie Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  2 anul 5
Revista lunii. Descarca format PDF.22 ianuarie -22 februarie Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  1 anul 5
.
Revista lunii. Descarca format PDF. 17 decembrie -17 ianuarie Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  12 anul 4
Revista lunii. Descarca format PDF. 17 noiembrie-17 decembrie Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  11 anul 4
.
Revista lunii octombrie - descarca format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  10 anul 4
Revista lunii septembrie descarca format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  9 anul 4
----
Revista lunii iunie- descarca format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  6 anul 4
----
Revista lunii mai- descarca format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  5 anul 4
Revista lunii aprilie - format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  4 anul 4
Revista lunii martie format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  3 anul 4
Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  1 anul 4 Revista lunii decembrie- forat PDF